نتایج فصل اول همستر کامبت باعث ایجاد آشوب در میان کاربران شد! نتایج فصل اول همستر کامبت باعث ایجاد آشوب در میان کاربران شد!

نتایج فصل اول همستر کامبت باعث ایجاد آشوب در میان کاربران شد!

به گزارش کوین مارکت کپ، بازی همستر کامبت نتایج نهایی اولین دوره خود را از طریق پلتفرم X منتشر کرد. کاربران بازی از نحوه توزیع توکن‌ها در این دوره ناراحت شدند و معتقدند که تیم توسعه‌دهنده بازی به طور ناعادلانه عمل کرده است! در ادامه جزئیات بیش‌تر مربوط به این گزارش خبری را میخوانید.

نتایج فصل اول همستر کامبت

در اینجا موارد کلیدی پس از فصل اول بازی، طبق اطلاعات Hamster Kombat آمده است:

بیش از 300 میلیون نفر از تاریخ 26 مارس 2024 به بازی پیوستند. 131 میلیون کاربر برای ایردراپ 26 سپتامبر واجد شرایط شدند. 2.3 میلیون کاربر به عنوان متقلب banned شدند. 30.6 میلیون کاربر واجد شرایط هم هنوز هیچ روش برداشت را قبل از مهلت انتخاب نکرده‌اند.

تیم همستر کامبت به کاربرانی که تا کنون روش برداشت خود را انتخاب نکرده‌اند، گفت که هنوز می‌توانند توکن‌های خود را دریافت کنند.

توزیع توکن HMSTR

از مجموع 100 میلیارد توکن HMSTR، 75 درصد برای جامعه در نظر گرفته شده است.

60 درصد از این توکن‌ها پس از پایان فصل اول به این شکل توزیع می‌شود:

✅ 88.75 درصد به صورت مستقیم در زمان ایر دراپ به کاربران تعلق می‌گیرد.

✅ 11.25 درصد باقی‌مانده به صورت وستیگ (Vesting) طی ده ماه پس از لیست شدن آزاد خواهد شد.

✅ همچنین 15 درصد دیگر از توکن‌ها در فصل دوم بازی توزیع خواهد شد.

تیم توسعه‌دهنده بازی نیز اعلام کرده است که ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای بخش بین ‌فصل و فصل دوم بازی در نظر گرفته شده است.

نتایج بازی موجب ناامیدی کاربران شد!

جامعه بازی پس از نتایج، ناامیدی خود را نشان داد و پروژه را به تقلب متهم کرد.

در پست‌های مختلفی در X، کاربران، نارضایتی خود را از توزیع ناعادلانه پاداش‌ها و اولویت دادن به دعوت رفرال‌ها ابراز کردند.

در اینجا شایع‌ترین شکایت‌ها آمده است:

سود ساعتی یا PPH در همستر کامبت، یک معیار کلیدی برای واجد شرایط بودن ایردراپ بود. اما در نهایت، تمرکز بر جمع‌آوری کلیدها (Keys) قرار گرفت. پس از اینکه بازیکنان ساعت‌های بی‌شماری را صرف جمع‌آوری کلید کردند، نتایج نشان داد که دعوت از دوستان (رفرال‌ها) اولویت بیشتری داشته است! کاربران بدون دلیل مشخصی متهم به تقلب شدند. سیستم وستیگ بدون اطلاع به جامعه اجرا شد. (وستیگ یا Vesting به معنای آزادسازی تدریجی توکن‌ها به سرمایه‌گذاران، اعضای تیم و سایر ذینفعان طی یک برنامه از پیش تعیین شده است).

تخصیص ناعادلانه ایردراپ

جامعه شکایت دارد که Hamster Kombat به جامعه خیانت کرده و بخش بزرگی از ایردراپ را به یوتیوبرها و اینفلوئنسرها به دلیل جذب ارجاع دهندگان اختصاص داده است. گفته می‌شود که این افراد اصلی‌ترین دلایل ناامیدی هستند، چرا که کاربران شکایت دارند که اینفلوئنسرها با وعده‌هایی مانند آیفون و لامبورگینی، کاربران زیاید را ترفیب کردند که بازی را انجام دهند و تعداد فالوورهایشان را بالا ببرند! بدین ترتیب، این افراد با فروش جوایزی که گرفته‌اند، پول زیادی به دست آورده‌اند. یکی از بازیکنان هم مثالی زده و گفته که بیشتر جوایز به دوستانی داده شده که توسط این افراد به بازی دعوت شده‌اند. به نظر می‌رسد که مسئولان بازی بیشتر به فکر سود خودشان بوده‌اند تا اینکه به همه بازیکنان به طور یکسان فرصت بدهند!

کاربران بازی Hamster Kombat معتقدند که تنها راه جبران خسارت به بازیکنان واقعی، توزیع مجدد پاداش‌های ارجاع دهندگان به خود بازیکنان است. آن‌ها می‌خواهند که جوایزی که به افرادی داده شده که دوستانشان را به بازی دعوت کرده‌اند، دوباره بین همه بازیکنان تقسیم شود تا همه سهم برابری داشته باشند.

این در حالی است که سازندگان بازی همیشه می‌گفتند که بازی‌ همستر خیلی منصفانه و بر اساس تلاش بازیکنان است، اما نتیجه فصل اول نشان داد که اینطور نبوده است. خیلی از بازیکنان از این موضوع ناراحت هستند و می‌گویند که سازندگان بازی به آن‌ها دروغ گفته‌اند و مثل کلاهبردارها عمل کرده‌اند. به بیانی، بازیکنان بازی همستر کامبت اعتقاد دارند که مسئولان بازی، جوایز را به نفع دوستان خود و افراد مشهور تقسیم کرده‌اند و اینجا به بقیه بازیکنان بی‌ مهری شده است.


👈شروع معامله و سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو با ثبت نام در Toobit


 

آنچه خـواهید خـواند:

آخریـن بررسی شده‌های بازار سرمایه

دیدگاه خود را درباره” نتایج فصل اول همستر کامبت باعث ایجاد آشوب در میان کاربران شد! ”با ما در میان بگذارید.

دیدگاه های شما | 1 دیدگاه

user image

نعمت نارویی

1 ماه پیش

من که واقعا از این وضعیت ناراضی هستم که تمام وقتم را به این بازی اختصاص دادم